Handelsbetingelser
Opdateret d. 12/01/2023
Reklamationer
Der er naturligvis reklamationsret på alle varer inden for produktets angivne holdbarhed.
Vi forhandler varer af høj kvalitet og dette skal også være vores kunders oplevelse.
Er du ikke tilfreds og ønsker at reklamere, bedes du kontakte os via hjemmesiden med en beskrivelse af problemet.
Tilfredse kunder er naturligvis vigtige for os og vi vil gøre vores ypperste for, at du føler dig godt og retfærdigt behandlet!
Returnering af varer
Du har som kunde altid 14 dages fortrydelses- og returret ifølge købeloven. Vi tilbyder 30.
OBS: Der tilbydes IKKE fortrydelses- og returret på varer som indeholder "STOP MADSPILD" i titlen, ligemeget hvor de store og små bogstaver står i "STOP MADSPILD". F.eks. "Stop madspild", "Stop Madspild", osv.
Medmindre der er tale om en reklamation, skal varen returneres uåbnet og i original emballage.
Ikke afhentet pakker: Hvis en pakke ikke afhentes til tiden og sendes tilbage til vores lager, så skal køber selv betale for at få pakken sendt afsted igen. Hvis køber istedet vælger at få refunderet købet, og deres ordre havde fri fragt, så fratrækkes et gebyr på 39 kr. for at dække fragt omkostningerne.
OBS: Stop Madspil varer kan IKKE blive refunderet når pakker sendes retur til vores lager da fortrydelses- og returret ikke gør sig gældende for disse produkter.
OBS: Ved fortrydelse / returnering af en eller flere varer betaler køber selv for fragten.
Sådan gør du, hvis du ønsker at sende varen retur.
- Pak varen ind i originalemballagen og send den retur til vores lager hos:
Rugevænget 56
2630 Taastrup
- Når vi modtager returvaren, refunderer vi beløbet fratrukket eventuelle gebyrer, som er beskrevet ovenfor.
- Ønsker du at bestille en anden vare, bedes du lægge en ny ordre ind på plante-protein.dk. På denne måde kan vi bedst styre logistikken.
Har du spørgsmål, bedes du kontakte os på info@plante-protein.dk
Vi ønsker dig god fornøjelse i vores shop og håber du bliver tilfreds med dine varer. :-)
Betalingsmuligheder
Dankort, Visa/Visa Electron/VPay, MasterCard/Maestro, MobilePay.
Din forbindelse til Plante-protein.dk er altid krypteret og sikker.
Når du betaler med kort online, er du som forbruger beskyttet mod svindel og misbrug. Selvom online-betalinger er meget sikre og minimerer risikoen for misbrug, så er du stadig sikret af kortudsteder, hvis du er uheldig.
Risikoen for at kortdata opsnappes ved en online transaktion, er næsten ikke eksisterende. Kortdata opsnappes næsten altid vha. såkaldte phishing beskeder og computer-"vira".
Så vær opmærksom på, og skeptisk overfor mails og andre henvendelser, der beder dig om kort, konto og login informationer.
Det er vigtigt at du holder dine PIN koder og logins hemmelige, ellers kan der i nogle tilfælde være tale om en selvrisiko. Se evt din betingelser hos din kortudsteder.
Levering og forsendelse
Dag til dag levering til pakkeshop - 39 kr. (GLS, Bring og Postnord)
Dag til dag levering til privat - 59 kr. (GLS og Postnord)
Aftenlevering samme dag - Bestil inden kl. 15.00 og pakken afleveres imellem 17:00-22:00 - 99 kr. (Best Transport). Kun gældende for postnumre imellem 0-2800.
Alle ordrer lagt inden kl. 12:00 afsendes samme dag!
Gratis levering til pakkeshop på ordre over 499,99 kr. (GLS, Bring og Postnord)
Det er vigtigt at du oplyser dit mobilnummer ved varebestillingen, idet nummeret bruges til at oplyse dig om forsendelsens status og ved levering på din adresse.
Dit mobilnummer vil ikke blive brugt til reklamer, videresendt til 3. part eller andre ubehageligheder.
Det er også vigtigt, at du oplyser os din korrekte email, da du vil blive bedt om at logge på din konto i tilfælde at teknisk support.
Leveringstiden er typisk 1-2 hverdage fra betalingsdagen. Du kan til enhver tid logge ind på din konto for at se status på din bestilling, samt download din faktura mm.
Plante-protein.dk forbeholder sig retten til at annullere en ordre, såfremt vi ikke kan skaffe varen eller at der er problemer og fejl med ordren / leveringen. Dette sker selvfølgelig uden omkostninger for dig. Du får selvfølgelig også besked hvis din ordre annulleres.
Ved returnering er det kunden, som hæfter for evt. fejl og mangler ved varen. Vi modtager kun varer, som ikke er åbnet og stadig er i original emballage. Undtagelse er naturligvis hvis produktet fejler noget.
Beløbet på ordren bliver naturligvis først trukket ved ordrens afsendelse.
Har du spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os. :-)